ücretsiz logo tasarım
Logo nedir? Kelime demeı olarak cins katlığı dilimizde amblem olan, bir sorunin, faaliyetin, organizasyonun yapısını, demeını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak sorunletmenin veya organizasyonun kazık olarak yaptığı soruni sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi demeı ile de sembolleştirilebilir, hatta bazı çkırmızıışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı muhtevaerik ve anlamlara sahip mümkün.
Sorusu sorulduğunda sözcük demeının dışında, biryoğun logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı meydana getirecek olan özlük veya kuruma neyin ve kesinlikle aktarıldığı berenarı önemlidir. Başka taraftan logo tasar çizim çkırmızıışmasını meydana getirecek özlük veya kurumun sizi kesinlikle anladığı ve logo çkırmızıışmanızı kesinlikle değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkırmızıışma sizin, sorunletmenizin ve bundan ahir çkırmızıışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çkırmızıışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değsoruntirilmiş ve düzenlenmiş hali veya bellik muhtevain yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkırmızıışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype takkadak çok iş düzı ile faaliyette bulunan şirketler muhtevain henüz çok yeğleme edilebilir. Sessiz bir sektörde canlılık gösteren sorunletmelerin umumiyetle logoları dalü özümleme eder. Ama takkadak lüks dal ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda çıkarmak imkansızdır.
Logo ne sorune yarar?
İşletmeler muhtevain logo veya logotype olmazsa olmazlardandır. Her kesinlikle markası olmayan bir işletme olmazsa logo veya logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz hengâm aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile baş başa gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, ya aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Ezelî halini düşünmeye çkırmızıışın. Markaların logoları olmadan harbiden bellik olmaları üzere imkansızdır.
Bu sebeple sorunletmenize kurumsal bir niyet hazırlayarak yolunuza bozulmamış adımlarla devam edebilmek yerine “logo tasar çizim” çkırmızıışması ile mebdelayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazısını (logotype) dışa vurum eder. Ticari markaların, kurumların ve hatta kâh kişilerin bir surette teşhisnmasını sağlayan sorunaretlerdir. Tipik bir logo firmaların ayrım edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayan nitelik, font, şekil ve görsellerdir.
Gösterişsiz, zahmetsiz anlaşılır, biçimırlanması zahmetsiz, olanaklı evetğunca az sayıda renkten oluşesrarıdır. Her çeşit baskı ve pazarlık tekniği ile problemsiz kullanılabilir olmalı, çok bayağı ölçülerde ilimlar kaybolmamalı, çok kocaman ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Ayrıksı firma evet da ürünlere ilişkin logolar ile karışıklığa illet vermemeli, hatta çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya kocaman pert verir.
Logo layihamcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun layihamcısı Paul Rand’e nazaran logoyu üreten layihamcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili yapıun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin hapishaneğine yaraşır olmalıdır. Hatta kurumun kendisini kesinlikle teşhismladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin üstıesna ister rengi ister şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü hengâm bile sıkıntısızılda kalıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilişkin ürün evet da firma muhtevain logo tasarlanacağı hengâm o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri karşı fen sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı hengâm simgenin taşıyacağı deme bakımında bu fen çok önemlidir.