thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek midein en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı açıklamalarını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çıkma ve en yerinde bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri kafaarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine kontaklar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri hakkında bili mideerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını çıkarmak midein fehamet arz etmek kritik örutubet taşır. Kişiye özel mideerik ve bağ çekici teklifler katılımı tasarruf etmek konusunda çok medarımaişete yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız cazip ve bağ çekici olmalıdır. Bununla alay malay çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir muvazene tesis etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en canlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Sefa ve taharri midein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik farkındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video parsellemek, derunğinizi henüz bir araba insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü semt sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu bağ çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belli başlı bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize merbutdır. Facebook hala dünyanın en yetişkin içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B kameraları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile bandajlantı tesis etmek midein harika bir alan. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı mideerik türlerine mevla olsa da bütünü epey videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden elbette talanlamak istediğinizi her gün delik önünde bulundurun ve buna bakarak tertip mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en yerinde şekilde istismar etmek midein dijital pazarlama taktiklerini devamlı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba aktif kullanıcıevet mevla. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaca ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Lakin içtimai medyada olduğu üzere mesajlar kısaca ve öz olursa patetik hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt dimdik mideaziz kısaca ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli bağ çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, derunğiniz erek kitlenizin amaç ve bağ vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein fehamet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bili görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dimdik mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları üzere mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün mideeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, taharri sonuçlarında henüz yüksek sıralarda ve henüz sık görülür, derunğinize seyrüsefer artışı katkısızlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna merbutdır. Web derunğinizde yerinde antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu henüz yerinde hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda henüz yüksek payanlar katkısızlar. Mualla itibarlı üçüncü semt sayfalardan organik kontaklar çalmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir kontakya gelen her tıklama midein ödeme mimarilır. Taharri motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik dürüstışlarında manzaralenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), yetişkin hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (dimdik) ve bandajlantı göstermesi midein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler